flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт роботи суду щодо реалізації норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» за 2021 рік

09 лютого 2022, 16:30

З метою забезпечення прозорості, відкритості та створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації у Господарському суді Житомирської області здійснюється розгляд запитів на інформацію.

Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації», та інформації, що становить суспільний інтерес. 

За даними загального відділу у 2021 році до Господарського суду Житомирської області надійшло 28 запитів на отримання публічної інформації, 20 з яких отримано від Державної судової адміністрації України з одночасним повідомленням про це запитувачів.

Письмові запити на отримання публічної інформації стосувалися, зокрема:

  • інформації про розмір заробітної плати суддів та працівників апарату суду; стимулюючих виплат, допомоги на оздоровлення;
  • інформації щодо службового житла, наданого в користування працівникам суду;
  • інформації щодо проведення атестації робочих місць працівників суду;
  • інформації про розмір повернутого судового збору з причин подачі заяв про залишення позову без розгляду та із закриттям провадження у справах;
  • інформації щодо графіку роботи суду та графіку прийому громадян керівництвом суду з питань організаційного забезпечення діяльності суду;
  • інформації про кількість суддів, повноваження яких припинилися у зв’язку із закінченням строку, на який їх було призначено;
  • інформації щодо кількості розглянутих справ у спорах щодо захисту прав на об’єкти інтелектуальної власності;
  • інформації щодо кількості позовних заяв з вимогами про визнання припиненими зобов’язань;
  • інформації щодо фактичної чисельності працівників апарату суду;
  • інформації щодо результатів розгляду окремих категорій справ;
  • інформації щодо розміру виплат відрядженим суддям коштів для найму житлового приміщення;
  • інформації про кількість працівників суду, які отримали щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID-19;
  • інформації про кількість вакантних посад суддів;
  • інформації щодо штатної чисельності працівників суду, а також щодо кількості звільнених працівників;
  • інформації щодо кількості проведених або перенесених судових засідань;
  • інформації щодо розміру коштів, які отримали судді після рішень судів щодо обмеження суддівської винагороди.

На всі запити, що надійшли до суду, надано відповіді в порядку та строки, що передбачені Законами України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних»  та іншими нормативно-правовими актами.

 

Начальник загального відділу (канцелярії)                                                   Володимир ЗОРЕНКО