З метою забезпечення прозорості, відкритості та створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації у Господарському суді Житомирської області здійснюється розгляд запитів на інформацію.
Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації», та інформації, що становить суспільний інтерес.
За даними загального відділу у 2021 році до Господарського суду Житомирської області надійшло 28 запитів на отримання публічної інформації, 20 з яких отримано від Державної судової адміністрації України з одночасним повідомленням про це запитувачів.
Письмові запити на отримання публічної інформації стосувалися, зокрема:
- інформації про розмір заробітної плати суддів та працівників апарату суду; стимулюючих виплат, допомоги на оздоровлення;
- інформації щодо службового житла, наданого в користування працівникам суду;
- інформації щодо проведення атестації робочих місць працівників суду;
- інформації про розмір повернутого судового збору з причин подачі заяв про залишення позову без розгляду та із закриттям провадження у справах;
- інформації щодо графіку роботи суду та графіку прийому громадян керівництвом суду з питань організаційного забезпечення діяльності суду;
- інформації про кількість суддів, повноваження яких припинилися у зв’язку із закінченням строку, на який їх було призначено;
- інформації щодо кількості розглянутих справ у спорах щодо захисту прав на об’єкти інтелектуальної власності;
- інформації щодо кількості позовних заяв з вимогами про визнання припиненими зобов’язань;
- інформації щодо фактичної чисельності працівників апарату суду;
- інформації щодо результатів розгляду окремих категорій справ;
- інформації щодо розміру виплат відрядженим суддям коштів для найму житлового приміщення;
- інформації про кількість працівників суду, які отримали щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID-19;
- інформації про кількість вакантних посад суддів;
- інформації щодо штатної чисельності працівників суду, а також щодо кількості звільнених працівників;
- інформації щодо кількості проведених або перенесених судових засідань;
- інформації щодо розміру коштів, які отримали судді після рішень судів щодо обмеження суддівської винагороди.
На всі запити, що надійшли до суду, надано відповіді в порядку та строки, що передбачені Законами України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та іншими нормативно-правовими актами.
Начальник загального відділу (канцелярії) Володимир ЗОРЕНКО