flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ГРОМАДЯН-ВІДВІДУВАЧІВ СУДУ

04 серпня 2014, 09:00

З 08 по 25 липня  2014 року в господарському суді Житомирської  області було проведено опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду.

Усього в опитуванні взяли участь 47 громадян – відвідувачів господарського суду Житомирської  області.

Відвідувачам було запропоновано заповнити анкету, яка складалася з 15 запитань та оцінити зручність користування веб-сайтом суду, доступність інформації для відвідувачів, умови перебування в суді, ефективність організації роботи суду, відношення до відвідувачів з боку працівників апарату та суддів.

Результати опитування  показали, що більшості респондентів (87%) зручно користуватися офіційним веб-сайтом господарського суду і вони задоволені обсягом інформації на ньому; 8,5% респондентів було важко відповісти і 4,5% - не зручно користуватися офіційним веб-сайтом господарського суду.

Переважна більшість опитаних (98%) вважають, що умови перебування громадян в суді  є зручними, а саме: 10 % оцінили їх на  «задовільно», 68% -  «добре» і  20% - «відмінно».

100% респондентів задоволені розташуванням та змістом інформаційного стенду в господарському суді Житомирської області, проте висловили пропозиції щодо доповнення стенду  інформацією про: розташування кабінетів, залів судових засідань; зразки документів; контакти секретарів судового засідання .

Отже, можна зробити висновок, що інформативна робота щодо діяльності суду ведеться на достатньому рівні.

Щодо джерел, з яких респонденти отримують інформацію про час і місце судового засідання, 39 відвідувачів зазначили, що дану інформацію отримали засобами поштового зв’язку; 8 – під час особистого візиту до суду; разом з тим, 11 -  телефонували до інформаційного центру господарського суду; 7 - на офіційному веб-сайті господарського суду і лише 1 – з Єдиного державного реєстру судових рішень.

Окрім того, відвідувачі суду мали можливість відповісти на ряд запитань щодо організації судового процесу при розгляді справи, а саме:

 -  Чи містила ухвала про порушення провадження у справі всю необхідну інформацію?

 «так» зазначили 46 осіб, тобто 98% опитаних;

 «ні» – 1 або 2% відповідно.

-   Як Ви могли б оцінити дотримання процесуальних строків розгляду справи у суді?

100% респондентів зазначили, що справу прийнято та розглянуто з дотриманням процесуальних строків.

-  Чи були Вам роз'яснені права та обов'язки перед початком судового засідання?

«Так, детально»  зазначили 42 особи, тобто 90%;

 «Так, проте без подробиць» - 4 особи, тобто 8%;

« Взагалі не роз'яснені»  - 1 особа, тобто 2%.

 -  Чи вчасно розпочато засідання у справі?

  «Так, вчасно» відповіли 45 осіб, або 95,5%;

  «Ні, із запізненням» - 2 особи, або 4,5%.

Всі респонденти відмітили, що ніхто з них не звертався до керівництва суду із скаргами на дії суддів чи працівників апарату суду.

Також відвідувачам було запропоновано оцінити за 4-бальною шкалою якість роботи канцелярії господарського суду. Результат даного оцінювання досить гарний - майже 30% респондентів оцінили роботу канцелярії на "добре" та 70%  - "відмінно".

Підсумовуючи викладене, можна дійти висновку, що організація роботи у господарському суді Житомирської області здійснюється в цілому на належному рівні. Разом з тим, дане анкетування дозволило виявити і окремі проблемні моменти в діяльності суду, зокрема, створення  належних умов для відвідувачів суду (обладнати місця для очікування стільцями, столами тощо).