Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З 08 по 25 липня 2014 року в господарському суді Житомирської області було проведено опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду.
Усього в опитуванні взяли участь 47 громадян – відвідувачів господарського суду Житомирської області.
Відвідувачам було запропоновано заповнити анкету, яка складалася з 15 запитань та оцінити зручність користування веб-сайтом суду, доступність інформації для відвідувачів, умови перебування в суді, ефективність організації роботи суду, відношення до відвідувачів з боку працівників апарату та суддів.
Результати опитування показали, що більшості респондентів (87%) зручно користуватися офіційним веб-сайтом господарського суду і вони задоволені обсягом інформації на ньому; 8,5% респондентів було важко відповісти і 4,5% - не зручно користуватися офіційним веб-сайтом господарського суду.
Переважна більшість опитаних (98%) вважають, що умови перебування громадян в суді є зручними, а саме: 10 % оцінили їх на «задовільно», 68% - «добре» і 20% - «відмінно».
100% респондентів задоволені розташуванням та змістом інформаційного стенду в господарському суді Житомирської області, проте висловили пропозиції щодо доповнення стенду інформацією про: розташування кабінетів, залів судових засідань; зразки документів; контакти секретарів судового засідання .
Отже, можна зробити висновок, що інформативна робота щодо діяльності суду ведеться на достатньому рівні.
Щодо джерел, з яких респонденти отримують інформацію про час і місце судового засідання, 39 відвідувачів зазначили, що дану інформацію отримали засобами поштового зв’язку; 8 – під час особистого візиту до суду; разом з тим, 11 - телефонували до інформаційного центру господарського суду; 7 - на офіційному веб-сайті господарського суду і лише 1 – з Єдиного державного реєстру судових рішень.
Окрім того, відвідувачі суду мали можливість відповісти на ряд запитань щодо організації судового процесу при розгляді справи, а саме:
- Чи містила ухвала про порушення провадження у справі всю необхідну інформацію?
«так» зазначили 46 осіб, тобто 98% опитаних;
«ні» – 1 або 2% відповідно.
- Як Ви могли б оцінити дотримання процесуальних строків розгляду справи у суді?
100% респондентів зазначили, що справу прийнято та розглянуто з дотриманням процесуальних строків.
- Чи були Вам роз'яснені права та обов'язки перед початком судового засідання?
«Так, детально» зазначили 42 особи, тобто 90%;
«Так, проте без подробиць» - 4 особи, тобто 8%;
« Взагалі не роз'яснені» - 1 особа, тобто 2%.
- Чи вчасно розпочато засідання у справі?
«Так, вчасно» відповіли 45 осіб, або 95,5%;
«Ні, із запізненням» - 2 особи, або 4,5%.
Всі респонденти відмітили, що ніхто з них не звертався до керівництва суду із скаргами на дії суддів чи працівників апарату суду.
Також відвідувачам було запропоновано оцінити за 4-бальною шкалою якість роботи канцелярії господарського суду. Результат даного оцінювання досить гарний - майже 30% респондентів оцінили роботу канцелярії на "добре" та 70% - "відмінно".
Підсумовуючи викладене, можна дійти висновку, що організація роботи у господарському суді Житомирської області здійснюється в цілому на належному рівні. Разом з тим, дане анкетування дозволило виявити і окремі проблемні моменти в діяльності суду, зокрема, створення належних умов для відвідувачів суду (обладнати місця для очікування стільцями, столами тощо).