Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом 2012 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби в областях надійшло майже 16 тисяч звернень громадян. Основну частину склали запити від державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців.
Серед основних питань, що порушувались, були обчислення стажу, проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, наявність права на одержання пенсії державного службовця, роз’яснення положень Закону України від 17.11.2011 № 4050-VI «Про державну службу», застосування положень Закону України від 08.07.2011 № 3668-VI «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи», зокрема щодо граничного віку перебування на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування.
Безпосередньо до управління державної служби Головдержслужби України в Житомирській області в 2012 році надійшло 767 звернень, з них 82 письмові, 127 на особистому та виїзних прийомах та 558 під час проведення прямих телефонних ліній «Державна служба» та «Суспільство проти корупції».
Особлива увага приділяється питанням виявлення та усунення причин, що породжують скарги громадян, заходам для запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень. Про це свідчить досить низький показник надходження скарг (4,1 % від загальної кількості), повторних звернень (3,3 % від загальної кількості).
Матеріали прес-служби управління державної служби
Головдержслужби України в Житомирській області