Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З 17 червня 2013 року у місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції запроваджується обмін електронними документами між судом та учасниками судового процесу в частині надсилання судом таким учасникам процесуальних документів в електронному вигляді, паралельно з документами у паперовому вигляді із застосуванням автоматизованої системи документообігу суду відповідно, до Тимчасового регламенту обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, затвердженого наказом ДСА України від 07.09.2012 №105.
Для отримання електронного документу (ухвали, рішення) господарського суду Житомирської області учасникам по справі необхідно зареєструватися на сайті http://zt.arbitr.gov.ua у розділі "Електронний суд" http://e-court.mail.gov.ua та звернутися з відповідною заявою до канцелярії господарського суду Житомирської області, вказавши свою електронну скриньку.
За більш детальною інформацією звертайтесь у відділ технічного забезпечення судового процесу та інформаційної роботи за тел. (0412) 481-625 або тут http://court.gov.ua/ecourt.