Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Вдруге, на прохання Житомирського національного агроекологічного університету, судді Господарського суду Житомирської області Машевська Оксана Петрівна та Шніт Альона Василівна підготували рецензію-відгук на освітньо-професійну програму «Право» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 081 «Право, галузі знань 08 «Право».
Автори зазначають, що підготовка кваліфікованих кадрів, здатних до творчої праці та професійного розвитку, конкурентоспроможності на ринку праці – чи не основна ідея державної освітньої доктрини.
Досліджуючи систему освіти, рецензентами було взято до уваги висновки авторів монографії «Болонський процес: цикли, ступені, кредити» Л.Л. Товажнянського, Є.І. Сокол, Б.В. Клименко, які розкривають передумови запровадження в країнах Європи двоциклічної системи вищої освіти, яка передбачає, що доступ до другого циклу навчання повинен вимагати успішного завершення першого циклу тривалістю мінімум 3 роки.
Ступінь, що здобувається після першого циклу (бакалавр), повинен відповідати європейському ринку праці, підтверджуючи певний рівень кваліфікації. Другий цикл повинен закінчуватися ступенем магістра і /або ступенем доктора.
Підкреслено, що в деяких сферах ступінь "бакалавр" не може бути самостійною кваліфікацією для набуття повної професійної компетентності. Хоча й у цих сферах проміжні кваліфікації мають право на існування. В усіх сферах програми бакалавра та магістра повинні мати механізми спадкоємності як у межах одного й того самого сектору вищої освіти, так і між різними секторами.
Тому досягнення цих цілей залежить від якісно розробленої вищим навчальним закладом освітньо-професійної програми другого рівня вищої освіти, адже юридичну освіту отримують десятки тисяч випускників українських вишів.
Рецензована освітньо-професійна програма другого рівня вищої освіти за спеціальністю 081 «Право», галузі знань 08 «Право» розроблена науково-педагогічними працівниками Житомирського національного агроекологічного університету спрямована на студентоцентроване навчання, проблемно-орієнтоване навчання, самонавчання, електронне навчання, навчання через проведення практик і виконання робіт у галузі права.
Фахові компетентності носять практичний характер і можуть бути використані у професійній діяльності майбутніх правників. Навчальний план підготовки магістрів освітньо-професійної програми «Право» повністю відповідає завданням освітньо-професійної програми другого рівня вищої освіти.
План та графік навчального процесу, перелік та обсяг нормативних та вибіркових дисциплін відповідають структурно-логічній схемі підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Право» і покликані сприяти забезпеченню відповідності програмних результатів навчання запиту Господарського суду Житомирської області як потенційного роботодавця.
Повний текст рецензії за посиланням: https://zt.arbitr.gov.ua/sud5007/pres-centr/interview/501773/
Прес-секретар